wtorek, 15 stycznia 2013

dzień drugi

Jest za wcześnie by mówić jeszcze o efektach, aczkolwiek fizycznie czuję się o wiele lepiej. Psychicznie jest niestety tragedia. Trochę czuję się osłabiony i teraz widzę jak bardzo byłem uzależniony od ciągłego jedzenia. Dziś na śniadanie zjadłem sam serek wiejski z niską zawartością tłuszczu. Niestety, ale nie przełknąłbym serka wiejskiego z warzywami i przyprawami. Za to drugie śniadanie było pyszne! Nie myślałem, że zwykły jogurt z łyżką cynamonu może być taki dobry. Chętnie będę jadł to częściej, ale wszystko z umiarem! Byłem dziś dość zalatany, więc na obiad zjadłem miskę kaszy ze szczyptą chili. Od biedy ujdzie. Szukałem dziś w Delimie wód mineralnych i najlepsza jaką znalazłem to Muszynianka. Wycisnąłem trochę do niej cytryny i naprawdę dało się pić. Ponadto wypiłem dwie herbatki z imbirem i zaraz idę po kawkę bez mleka. Słodzę aspartamem, więc powinno być ok. Nie przełknąłbym soku pomidorowego z tabasco, dlatego wziąłem grejpfruta z imbirem. Zjadłem sobie podczas pracy (pewnie wyglądałem jak idiota z pudełkiem czerwonej miazgi, ale ok), a przed chwilą był ostatni posiłek, czyli dwie kanapeczki z ogóreczkiem. Powinno starczyć. Jutro od rana do prawie nocy jestem poza domem, także nie powinienem mieć czasu na myślenie o jedzeniu. Jeszcze dwadzieścia sześć dni! :) 






9 komentarzy:

  1. Jutrzejsze menu bedzie bardzo dobre a szczegolnie sniadanie-omlecik, a jezeli lubisz szpinak to obiad rowniwz powinien Ci smakowac:-) ja osobiscie nie moge sie doczekac jutra mniam mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Właśnie mam nadzieję, że źle nie będzie. I ta pomarańcz z cynamonem <3 Jedynie obawiam się kolacji.

      Usuń
  2. Zalecam picie kawy z mlekiem - mniej podrażnia żołądek, choć nadal. Również zawarta w kawie laktoza, która jest cukrem, powoduje, iż konieczność używania cukru/słodzika. Ogólnie lepiej nie słodzić, a jeśli już to miodem. A na pewno nie słodzikiem (aspartamem) - wbrew pozorom bardzo szkodliwy składnik w wielu produktach (powoduje m.in. raka), a jak go dodatkowo dosypujesz to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *powoduje, iż konieczność używania cukru/słodzika jest zbędna.

      Usuń
    2. Dzięki za informacje. Przydadzą się :) A jesteś na diecie 3D chili może?

      Usuń
    3. Nie i nie zamierzam. Najlepsza dieta polega na racjonalnym odżywianiu się, samozaparciu i ćwiczeniach.

      Usuń
    4. Jeśli ktoś ma czas to owszem, zgadzam się :

      Usuń
    5. Nie ma cudów na tym świecie, również jeśli chodzi o dietę.
      I niby czemu miałbyś nie mieć czasu?

      Usuń
    6. Od samego rana do przynajmniej 19-20 jestem poza domem. Są dni, w których mam czas, ale jest ich niewiele :)

      Usuń